091020 Inte ett rätt igår

Jaha, nere på jorden igen.....mina tips igår var sådär kan man väl säga. Nya matcher idag och det ser svårt ut på förhand...

 

Pittsburgh – St Louis  1

Dess lag möts inte så ofta (Öst-Väst) och det är lite lurigt på förhand. Pittsburgh har fem raka vinster och ska vinna denna match men St Louis är ett bättre lag jämfört med ifjol så jag höjer ett varningens finger här. Utgångstipset blir en etta men St Louis har överraskat förr....

 

Montreal – Atlanta  X2

Här snackar vi skillnad i form, Montreal har fem raka förluster medans Atlanta har två raka segrar på bortis. Svår match att tippa, Montreal har förlorat två raka på hemmais och vill säkerligen vinna här men har många spelare borta ....Trashers har imponerat på slutet och jag är inne på ett kryss i denna match.

 

Calgary – Columbus  1X

Calgary vann senast mot Vancouver hemma och är normalt svårslagna på hemmais. Columbus ser starka ut och har tre raka vinster, senaste mötet lagen emellan slutade 2-1 till Columbus. Jag är dock inne på att Calgary tar hem nattens match, möjligen efter förlängning...

 

Odds från www.expekt.com

01:00 Pittsburgh - St. Louis NHL 1.85 4.25 3.40

01:30 Montreal - Atlanta NHL 2.30 4.00 2.60

03:30 Calgary - Columbus NHL 2.00 4.05 3.10

 

 

 

//Magnus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0