091019 Rangers ångar på

Tre matcher på schemat inatt, jag går igenom dessa i korthet...

 

NY Rangers – San Jose  1

Rangers har som bekant toppform och har sju vinster på raken. Laget är bra rakt igenom och hemma i Madison har laget inte tappat några poäng. San Jose är ute på en roadtripp och vann senast mot lokalkonkurrenten Islanders med 4-1. I Madison har dock Sharks inte vunnit sedan 2001, jag tror på en etta här...

 

Dallas – Los Angeles  1X

Svår match,  Kings är också ute på en roadtripp och har tre raka förluster bakom sig. Känns som att laget är slitet efter fem raka matcher på bortais men ett kryss kan Kings kriga sig till. Dallas blandar och ger...senaste insatsen mot Chicago visar dock att laget har kapacitet....knapp etta.

 

Edmonton – Vancouver  2

Edmonton vet jag inte vart jag har riktigt.... Ales Hemsky är troligtvis borta även i denna match vilket är ett klart minus. Vancouver verkar ha vaknat till liv trots skador på fler lirare. Mikael Samuelsson, Ryan Kesler mf går riktigt bra nu och jag tror på en två här till oddset 2.55!

 

 

Odds från www.expekt.com

01:00 N.Y. Rangers - San Jose NHL 2.35 3.95 2.55

02:30 Dallas - Los Angeles NHL 2.10 4.00 2.90

03:00 Edmonton - Vancouver NHL 2.35 3.95 2.55

 

 

 

//Magnus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0