090521 På väg norrut

Är mitt uppe i en flytt just nu och det blir endast korta kommentarer idag. Jag ger er synpunkter dels på dagens match mellan Pittsburgh och Carolina samt på morgondagens match mellan Chicago och Detroit.

 

Odds från www.expekt.com

fr 09-05-22

01:30 Pittsburgh Penguins - Carolina Hurricanes NHL Stanley Cup 1.85 4.15 3.45

Pittsburgh vann första mötet med 3-2, här tror jag på en hemmaseger för Penguins. Tuomo Ruutu och Eric Cole lämnade isen pga skador och är dessa borta i dagens match ser det inte bra ut för Carolina. Ettan är spelvärd med tanke på oddset, tipset till Penguins.

 

 

lö 09-05-23

02:00 Chicago Blackhawks - Detroit Red Wings NHL Stanley Cup 2.55 3.95 2.35

I senaste mötet tippade jag ett kryss samtidigt och att Chicago skulle vinna på övertid, krysset gick in men det var fel lag som avgjorde. Nu måste Chicago ladda om och ta match nr 3 annars är jag rädd att denna serie är över snart. Jag hoppas och tror att Chicago repar mod, tipset går till Blackhawks.

 

//Magnus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0