090513 Boston & Anaheim har utjämnat

Jag får ta på mig dumstruten idag,igår tippade jag att Detroit och Carolina skulle vinna och det blev tvärtom. Idag är det sjunde och avgörande mötet mellan Washington och Pittsburgh, det lär bli en minnesvärd match mellan två lag som präglas av offensiv ishockey.

 

 

Odds från www.expekt.com

01:00 Washington Capitals - Pittsburgh Penguins NHL Stanley Cup 2.25 4.05 2.65

 

Washington tog en imponerande seger efter förlängning borta mot Pittsburgh senast, med den vinsten i ryggen blir Washington svårslagna. Jag är inne på ett kryss här och sen har jag feeling för att Penguins avgör i sudden death. Skotten vanns av Pittsburgh med 42-24 men Varlamov gjorde en bra insats i Washingtons mål. Trots detta så kan man aldrig räkna bort dagens Pittsburgh och trots bortaplan så har jag feeling för att Penguins går vidare. Tips X2

 

//Magnus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0