090430 Vancouver – Chicago

Har suttit i bilen mest hela dagen idag, totalt har det blivit 60 mil innan jag nådde slutdestinationen Indal. På lördag är det 30-årsfest hos Mattias som är en av mina barndomskamrater, han har bjudit en mindre skara av vänner och bekanta. Det ser vi fram emot, på grund av min resa idag blir det inte mycket till info inför nattens match. Imorgon ska jag försöka hinna med en bättre research då det är tre matcher som spelas.

 

Odds från www.expekt.com

03:00 Vancouver Canucks - Chicago Blackhawks NHL Stanley Cup 2.10 4.00 2.90

 

Vancouver  & Chicago är först ut av kvartsfinalslagen, här kan vi se fram emot ett intressant svenskmöte mellan två offensiva lag med två formtoppade målvakter. Vancouver får gälla som favorit i egenskap av hemmaplan i denna match, det ska bli intressant och se om lagen känner på varandra i första mötet eller om det blir full fart framå direkt. Lagen har mötts tot fyra gånger under säsongen och vardera lag har vunnit två gånger. Tips 1

 

/Magnus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0