090417 God form

Idag blir det en kort genomgång av nattens matcher, gårdagens tips gick bra förutom att Rangers gick och vann borta mot Washington...

 

01:00 Pittsburgh Penguins - Philadelphia Flyers NHL Stanley Cup 1.90 4.10 3.35

01:30 New Jersey - Carolina Hurricanes NHL Stanley Cup 1.95 4.10 3.20

04:00 Vancouver Canucks - St. Louis Blues NHL Stanley Cup 1.85 4.10 3.50

 

Pittsburgh – Philadelphia, Pittsburgh tog hem förra mötet ganska enkelt och segersiffrorna  srevs till 4-1. Det var i första hand farten som gav Pittsburgh segern, här tror jag åter på Pittsburgh som ser fortsatt starka ut på hemmaplan. Tips 1

 

New-Jersey – Carolina, New-Jersey vann också med siffrorna 4-1 mot Carolina, skotten vann man med 38-19. Här måste Carolina vakna och vara mer förberedda än senast, annars blir det jobbigt för Hurricanes. Tips 1

 

Vancouver – St Louis, Vancouver vann endast med 2-1 senast och jag trodde på större segersiffror. Skotten vann hemmalaget med 31-26 vilket visar att Blues ändå kan störa Canucks. Jag tror att St Louis kan störa Vancouver i nattens match. Jag gissar på en skräll men detta är nog dagens svåraste match att tippa. Tips X2

 

//Magnus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0